"Barometrul de consum cultural 2006", publicat marţi, arată că 45,5% dintre romāni se uită la televizor mai mult de trei ore īn fiecare zi, 23,5% ascultă zilnic peste trei ore de programe radio, iar ştirile sunt cele mai urmărite emisiuni TV pentru 77% dintre romāni.
Studiul, realizat de Centrul de Studii şi Cercetări īn Domeniul Culturii şi Metromedia Transilvania, cu finanţare din partea Ministerului Culturii şi Cultelor, arată că 45,5% dintre romāni se uită la televizor zilnic peste trei ore, iar 37,7% vizionează zilnic īntre 1 şi 3 ore de programe TV. Doar 3,3% dintre persoanele care au participat la studiu au declarat că nu se uită deloc la televizor
Dintre emisiunile TV, cele mai vizionate sunt ştirile (77% dintre respondenţi se uită zilnic la jurnalele de ştiri), filmele (pentru 38%), serialele şi telenovelele (pentru 27%), dezbaterile politice (pentru 21%), transmisiunile sau emisiunile sportive (pentru 14%), emisiunile de divertisment (pentru 12%), talk-show-urile (pentru 8%), documentarele (pentru 7%), emisiunile culturale (pentru 6%) şi filmele de animaţie (pentru 6%).
Studiul mai arată că 44% dintre romāni nu urmăresc deloc emisiunile culturale, 26% le urmăresc doar de cāteva ori īn fiecare lună, iar 21% doar de cāteva ori pe săptămānă.
Citeste articolul integral in: News In