BCR nu mai permite accesul în sediile băncii decât cu programare. Măsurile se aplică și în sucursale din județul Satu Mare

0
48

Începând de luni, 19 octombrie, Banca Comercială Română (BCR) va permite accesul clienţilor în sucursale doar cu programare, ca măsură suplimentară pentru protejarea sănătăţii angajaţilor şi a clienţilor săi şi pentru reducerea timpilor de aşteptare.

Măsura va fi luată la nivelul întregii țări, inclusiv în toate sucursalele din Satu Mare.

Banca Comercială Română, una dintre cele mai mari bănci din România, va implementa de la începutul săptămânii viitoare un nou mod de funcţionare la nivelul întregii reţele teritoriale, prin care clienţii vor avea acces în sucursale exclusiv în baza unei programări telefonice.

Fiecare agenţie BCR va beneficia de un număr de telefon dedicat, unde orice client BCR va putea face o programare. Detaliile şi numerele de telefon vor fi disponibile pe pagina de web a băncii, la Contact Center BCR – *2227, dar şi la sediul fiecărei sucursale.

Astfel, orice client, persoană fizică sau juridică, va trebui să sune la numărul de telefon aferent agenţiei unde doreşte sau necesită asistenţă din partea unui angajat BCR. Totodată, angajaţii BCR prezenţi în sucursale vor fi pregătiţi să ajute clienţii în stabilirea programărilor.

BCR extinde, astfel, proiectul pilot de programări prin telefon, derulat în ultimele luni, în 12 agenţii din ţară, care s-a dovedit a fi unul de succes. Programul a fost conceput pentru a pregăti migrarea către un nou mod de funcţionare în reţeaua băncii, care urmăreşte creşterea gradului de confort şi protecţie pentru clienţi, reducerea timpilor de aşteptare, îmbunătăţirea eficienţei operaţionale şi încurajarea utilizării platformei BCR de digital banking.

Extinderea sistemului la nivelul întregii reţele, începând de luni, este una temporară şi a fost accelerată de escaladarea, la nivel naţional, a ratei de cazuri de infectare cu COVID-19, precum şi de apropierea sezonului rece, în contextul în care există cazuri în care se formează cozi în faţa unităţilor bancare.

Ce operațiuni se pot efectua telefonic:

· Verificare cont curent;

· Asistență de specialitate în utilizarea serviciilor de Internet și Mobile Banking;

· Asistență de urgență si suport utilizare pentru carduri;

· Preluare acord livrare carduri noi la domiciliu;

· Plată facturi (în limita unei singure facturi și a unei sume maxima de 300 de lei);

· Informaţii personalizate și generale despre produsele şi serviciile BCR;

· Transferuri bancare prin serviciul Alo24;

· Actualizare de date.

Lasă un răspuns