Wednesday, January 26, 2022
Google search engine
HomeWeb 3Jocuri CryptoPyroworld: Combinând brandingul din lumea reală și jocurile cu cripto

Pyroworld: Combinând brandingul din lumea reală și jocurile cu cripto

Utilizatorii din spațiul cripto investesc mai mult decât bani în criptomonedele și proiectele alese. Timpul, efortul, videoclipurile promoționale și un atașament emoțional sunt implicați în proiecte. Pyroworld caută să profite de această oportunitate generală de branding și comercializare și să o traducă în lumea reală.

Acest simț al mărcii poate fi util atât pentru proiecte, cât și pentru investitori, creând un efort de echipă care ar fi reciproc avantajos pentru ambii.

Ce este Pyroworld?

Pyroworld este o platformă de jocuri și lansare NFT care își propune să ofere utilizatorilor o valoare reală și mai multe fluxuri de venituri. Pyroworld își construiește brandul pentru a permite o tranziție sinergică către îmbrăcăminte, cărți de schimb, figurine de acțiune și multe altele.

Platforma intenționează să ofere deținătorilor de token-uri multiple beneficii și să valorifice timpul și efortul pe care oamenii le depun proiectelor. Cu un element de branding puternic, Pyroworld se concentrează pe construirea de utilități de simboluri care facilitează vânzarea de produse în lumea reală. NFT-uri și jocuri

Jocurile și NFT câștigă multă popularitate în spațiul cripto. Pyroworld oferă utilizatorilor șansa de a experimenta o experiență de joc cu cărți de schimb RPG, care este unică și captivantă. Cu un set original de personaje bazat pe o poveste distopică a lăcomiei comerciale față de cei 99%.

Primul pas în acest sens ar fi prima scădere a NFT-urilor ediției I. Fiecare personaj va fi lansat în 3 formate: ediție 3D,. Ediția de aur și ediția de cărți comerciale. Toate personajele au propriul lor rating de erou între 1-5 și nivelul de raritate. Aceasta include Legendar-Mitic, Epic-Maverick, Rar și Common. 

Pyro’s Insured Launchpad

Pyroworld oferă utilizatorilor și dezvoltatorilor șansa de a-și publica proiectele pe o platformă de încredere și de înaltă calitate, care și-a construit reputația în spațiu. Deținătorii de jetoane Pyro vor avea, de asemenea, acces la vânzări private prin mizați jetoanele lor și menținând numărul minim necesar de jetoane.

Doxing, audituri contractuale și includerea unui membru al echipei Pyro pentru a supraveghea operațiunile sunt câteva dintre testele de încredere pe care Pyroworld le folosește pentru a filtra proiectele care nu au planuri pe termen lung sau cazuri de utilizare. Dezvoltatorii și proprietarii de proiecte trebuie, de asemenea, să își prezinte proiectele pentru audit într-un interval de timp specificat, care este decis de echipa Pyroworld. Deoarece fondurile sunt asigurate, deținătorii de token-uri Pyro au alocarea garantată.

Echipa Pyro va păstra, de asemenea, BNB-ul strâns din vânzarea privată timp de 3-4 zile după lansarea proiectului, pentru a se asigura că deținătorii de jetoane pot fi rambursați în cazul oricărui joc greșit.

Prima vânzare privată pentru Chain Finance se desfășoară în prezent pe platforma Pyroworld. 

Tokenomics 

Pyro este simbolul nativ al platformei Pyroworld. Are o aprovizionare totală de 500.000.000 de jetoane și funcționează cu viziunea pe termen lung de reducere a taxelor, o bună parte din jetoane fiind deținute în diferite scopuri.

 Jetonul Pyro are un procent de deținător maxim anti-balenă de 1% care ajută la restricționarea procentului maxim pe care portofelul oricui îl poate deține. Acest lucru ajută la reducerea șanselor ca un singur deținător să reducă prețul jetonului.

Pyroworld are, de asemenea, o taxă de 2% pentru cumpărarea jetonului și o taxă de 8% pentru vânzarea jetonului.

Tokenul Pyro are numeroase cazuri de utilizare pe platformă pentru a permite sustenabilitatea pe termen lung. Acestea includ utilități de loterie, de caritate și de reflecție care vor ajuta la facilitarea împărțirii profitului, a jocurilor de noroc și a dezvoltării platformei de lansare.

Extrageri de loterie NFT și BNB

După cum am menționat mai devreme, jetonul Pyro primește o utilitate suplimentară cu elementul de loterie de pe platformă. În fiecare săptămână au loc 2 extrageri la loterie – extragerea BNB și extragerea NFT. Oricine deține cantitatea minimă specificată de jetoane Pyro este înscris automat în ambele extrageri. Nu sunt necesare costuri suplimentare sau pași pentru a intra la extrageri. Câștigătorii sunt anunțați în comunitatea Pyroworld Telegram.

Extragerea loteriei NFT include 3 NFT care sunt incluse în loterie în fiecare săptămână, fiecare participant trebuie să dețină 250.000 de jetoane pentru a deveni eligibil pentru ambele extrageri. Extragerea BNB își primește premiul în bani din tranzacțiile de marketing dintr-o anumită săptămână. 10 câștigători sunt aleși în fiecare săptămână pentru extragerea BNB.

Concluzie

Pyroworld aduce utilitate și inovație în spațiul cripto. Elementele de branding ale platformei oferă simbolului său utilități suplimentare, în timp ce îl raportează și la vânzările de produse din lumea reală.

Pyroworld adoptă o abordare bazată pe consumator, ajutând astfel la crearea unei porți în spațiul cripto pentru publicul mainstream. Acest lucru va ajuta, de asemenea, la aducerea de noi investiții și la creșterea numărului de deținători și a valorii unei investiții. Platforma are planuri de sustenabilitate pe termen lung care se concentrează pe creșterea comunității și a tokenului, fără a fi afectată de ciclurile pieței din spațiul cripto.

Vânzarea privată de pe platforma de lansare oferă o asigurare unică împotriva înșelătoriilor pentru deținătorii de token-uri, asigurând totodată că toate celelalte elemente ale proiectului oferă, de asemenea, profituri deținătorilor săi.

Pentru mai multe informații despre Pyroworld, vă rugăm să consultați site-ul lor oficial .

Articole Corelate

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Articole Populare

Comentarii Recente