Wednesday, January 26, 2022
Google search engine
HomeWeb 3DEFIRețeaua BitLearn folosește jetoane pentru a stimula învățarea

Rețeaua BitLearn folosește jetoane pentru a stimula învățarea

Eficacitatea utilizării jocului pentru învățare a fost bine documentată. Se pare că transformarea chiar și a celor mai grele sarcini de învățare într-un joc servește pentru a le face suportabile – și chiar distractive. Cu următoarea generație născută practic cu smartphone-uri în mână, este logic să folosiți tehnologia pentru educație, precum și pentru divertisment.

Potrivit cercetării Jocuri și învățare , 97% dintre copii joacă jocuri video și computer, în timp ce 97% dintre profesori spun că gamification îi motivează pe copii să învețe la clasă. Deci, mai degrabă are sens ca această formă de învățare să se îndrepte către un ICO.

Rețeaua BitLearn este un nou ecosistem de învățare bazat pe stimulente, cu misiunea de a da posibilitatea copiilor să învețe și să câștige pentru educația lor viitoare. Soluția în rețea este alimentată de BitLearnToken (BLB), în care studenții deblochează recompense simbol pentru microeconomii, prin învățarea autonomă. Aceasta este o abilitate esențială pentru promovarea învățării pe tot parcursul vieții și a responsabilității financiare.

În plus, cu abilitățile dobândite de fiecare elev capturate în blockchain, BitLearn ajută la identificarea și abordarea proceselor individuale de învățare, ceea ce reprezintă o nevoie acută pentru părinți și educatori. Nu toți copiii învață în același mod sau în același ritm, așa că a avea instrumente care să le ajute la identificarea nevoilor este extrem de valoroasă.

Echipa din spatele rețelei BitLearn

Condus de o echipă senior de experți în jocuri, educație și rețele sociale, BitLearn sprijină părinții, profesorii, studenții și angajatorii, stimulând toate părțile să își asume rolul în sistemul educațional. Fondatorul și CEO-ul, Fred Jin, este un expert când vine vorba de tehnologia de gamification, după ce a fondat mai multe startup-uri mobile în Silicon Valley, inclusiv compania de jocuri sociale, 50 Cubes. El este, de asemenea, un imigrant din prima generație care s-a luptat cu finanțarea facultății.

Costul învățământului superior în Statele Unite este astronomic, limitând accesul la o mică minoritate. De fapt, 83% dintre americani spun că nu își permit să meargă la facultate.

Fascinat de aplicarea jocurilor în învățare și motivat să facă față problemei tot mai mari a costurilor educației, Jin a decis să creeze BitLearn. Prin această platformă, studenții nu numai că învață abilități vitale prin joc, pregătindu-i pentru locurile de muncă ale viitorului, dar pot economisi și pentru educație, prin modelul său tokenizat pentru economii la facultate. Acest lucru îi învață pe studenți cunoștințele financiare, planificarea și responsabilitatea de la o vârstă fragedă.

Articole Corelate

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Articole Populare

Comentarii Recente