Wednesday, January 26, 2022
Google search engine
HomeWeb 3Jocuri CryptoTezos intră în Esports cu sponsorizarea Team Vitality, planuri NFT

Tezos intră în Esports cu sponsorizarea Team Vitality, planuri NFT

După conectarea cu Ubisoft, rețeaua blockchain proof-of-stake devine „partenerul principal” al unei echipe importante de sporturi.

Fundația Tezos a anunțat un acord de sponsorizare cu Team Vitality, o organizație europeană de sport de top.

Acordul de trei ani va dura până în 2024 și îl va vedea pe Tezos să devină „partenerul principal” al Vitality pe fondul altor sponsorizări de echipe, inclusiv cu marca de îmbrăcăminte Adidas și producătorul de hardware pentru computere Corsair. O imagine distribuită de ambele părți arată o varietate de jucători Vitality purtând un tricou nou cu sigla Tezos pe piept.

Dincolo de sponsorizarea tricoului, Tezos va dezvolta și aplicații tehnice bazate pe blockchain pentru echipa de esports, inclusiv obiecte de colecție NFT , o piață NFT și oportunități de implicare a fanilor. Jucătorii de la Vitality vor lucra, de asemenea, pentru a educa fanii sporturilor cu privire la tehnologia blockchain, așa cum au făcut și alte echipe prin intermediul sponsorizărilor cripto respective.

Termenii acordului nu au fost dezvăluiți. Într-un comunicat, Vitality a descris alianța ca fiind cel mai mare acord de sponsorizare de până acum și „unul dintre cele mai mari parteneriate europene în sporturi”.

Team Vitality concurează în liga de franciză League of Legends European Championship (LEC) a Riot Games și echipe în alte jocuri competitive, cum ar fi Counter-Strike: Global Offensive, Rocket League și Fortnite.

Acordul Vitality cu Tezos este cel mai recent dintr-un val recent de parteneriate între echipele și ligile de esports și companiile din industria cripto.

Bursa de criptomonede FTX a făcut, fără îndoială, cele mai mari titluri din spațiu până acum, sponsorind popularul club Team SoloMid (TSM) într-un acord cu drepturi de denumire de 10 ani și 210 de milioane de dolari în iunie 2021. În august, schimbul a semnat un acord pe șapte ani ( valoarea nu a fost dezvăluită) cu Riot Games pentru a sponsoriza competițiile de sport League of Legends.

Între timp, schimbul de criptomonede Coinbase a semnat acorduri cu Team Liquid, Evil Geniuses și BIG în 2021, alături de un parteneriat cu operatorul de turnee ESL . Crypto.com a sponsorizat echipa Fnatic , iar schimbul descentralizat Uniswap a sponsorizat Team Secret printr-un grant de marketing votat de deținătorii de token-uri UNI .

În timp ce parteneriatele în industria criptografică înfloresc în industria esporturilor, editorii și dezvoltatorii de jocuri video tradiționale s-au confruntat cu reacții pentru adoptarea NFT-urilor. Legătura recentă dintre Ubisoft și Tezos pentru articolele NFT din joc din Tom Clancy’s Ghost Recon: Breakpoint a fost întâmpinată cu reacții în rețelele sociale, deși proiectul a continuat .

Pe de altă parte, GSC Game World a anulat planurile de a implementa NFT-uri în jocul STALKER 2 după respingerea fanilor, iar aplicația de chat de jocuri Discord a reușit să integreze portofelul criptografic în urma unui răspuns similar din partea utilizatorilor. Editori de jocuri precum Square Enix și Konami au primit, de asemenea, feedback negativ la anunțurile despre planurile NFT.

Articole Corelate

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Articole Populare

Comentarii Recente